06.03.2008

Reveneala...

Buna seara oameni buni….am revenit in Bucale dupa infragerea suferita,cu greu acceptata de catre mine si Parintele Adrian.Desi nu credeam,astia de la Carrefour ne-au dat tzeapa cu oferta lor(cumperi 4 si platesti 3).Tind sa cred ca a fost mana urlucilor,noi fiind foarte surprinsi de aceasta oferta ne-am facut provizii de la capitala,dar totul a fost de la inceput doar o capcana.
Cand ne-am desteptat noi si am observat capcana urlucilor deja era prea tarziu…sticlele erau goale deja.Tactica lor a fost sa cumparam cat mai multe sticle de bautura,pentru ca atunci cand acestea se goleau se transformau in urluci.
Au aplicat metoda calului troian si din cate s-a observat au avut noroc(din pacate pentru noi)….ai dreacu bulangii.
Cel mai rau ne-au lovit in timpul slujbei de dupa 12 noaptea cand era ora de spovedanie si au darmat coru’ bisericesc(de la peluza), peluza a 2-a din meciu Steaua-CFR Cluj pe care l-am vazut in Fire deoarece in Curtea Berarilor era full(si sambata si duminica,am zis ca asta e chiar nesimtire,cica nu are romanu bani,da o arde toata noaptea la terasa).
Va dati seama ce naspa m-am simtit cand am vazut cum “o ia la vale” coru’ in timp ce spovedeam si io..linistit…ca parintele…ca doar daia mi-am luat statutu asta…ca sa spovedesc.
Deja punem la cale urmatoarea confruntare care va avea loc in mai,inca nu stim sigur data exacta…dar avem in plan sa ne reintoarcem in Busteni pentru a reda acelui oras libertatea.Deja formam noi echipe pentru asalt.Vom incepe si o campanie pentru strangere de fonduri pe care le vom folosii ca sa ne inarmam cu rabdare si ce o mai fii...impotriva urlucilor binenteles.Om trai si om vedea.Ce???Inca nu stiu,asta ramane de vazut.
Aaaaa si inca ceva …nu ne facem biserica…inca,da spovedim in continuare enoriase dornice sub ceru’ liber..asta pana ne facem biserica.
Daaaa..cam atat deocamdata,vom reveni cu noi amanunte...mai tarziu.
Aveti grija la traversat.

Niciun comentariu: