03.03.2008

Rau ne-am mai luat-o

Spuneam pe 21 seara ca vom reveni dupa marea lupta. Uite ca nu ne-am tinut de cuvant, si am revenit dupa o saptamana.

Ideea de baza e ca ne-am luat-o rau de tot. S-a lasat cu multe unghii smulse. Chiar si par [tot smuls]. Mai mult eu am fost ars cu tigara. Schingiuit chiar. Am trait momente groaznice. Urlucii s-au transformat pana si in sticle goale. A fost momentul culminant.

In cele din urma au reusit sa ne invinga, iar Busteniul a cazut sub controlul lor. Evident ca nu ne vom lasa batuti si vom reincerca sa-l cucerim.

S-a mai intamplat ca previziunile lui Pusha sa fie adevarate si urlucii chiar sa aiba oameni infiltrati printre noi. Nu am sa spun care.

Dar cu rapoarte si povestiri vom reveni in zilele ce urmeaza, momentan inca ne dezinfectam cu putin alcool.

Desi infranta, MIU va reveni asemenea pasarii FIONICS. Ramaneti aproape.

Un comentariu:

Fritz spunea...

Aha ! "Cel far' de ficat" trebuia sa pui si poze cu tine "in actiune" cand vanai urluci cu arma prin cabana! :-" (ala care fluiera)