10.02.2008

Urlucii au inceput ofensiva

Dupa indelungi studii si cercetari, dezlegari de mistere, integrame si decodificari, interceptari si masuratori, in seara asta a devenit totul clar. Tasta "SPACE", aia mare si proasta de pe tastatura, s-a dovedit a fi cu urlucii.

Totul a inceput acum un an si ceva cand am avut un conflict de interese cu tastatura-mi de atunci. In ciuda asteptarilor mele, eu am invins si tasta mai sus mentionata a iesit cea mai sifonata. Normal ca pe atunci nu stiam de existenta urlucilor, desi ei erau de mult printre noi.

A continuat apoi intr-o noapte cand SPEISUL era cea mai galagioasa tasta de pe birou. Parca facea in ura. In timp ce toate butoanele "vorbesc" in soapta, ea "racneste" in gura mare.

Nu mai vorbesc de faptul ca ocupa cel mai mult loc in fata ochilor. Parca sta sfidator acolo urmarindu-ti fiecare miscare.

Si lista poate continua. Dar sa trecem la subiect. Raul trebuie eliminat. Si ce loc mai bun de incepere decat propriile noastre tastaturi. Era perfect sa-l putem elimina pe acest Speis Tastatura din vietile noastre, dar cum avem asa multa nevoie de el, ne-am hotarat sa-l scapam de "pacatul urlucesc" [T.M.] si cum e si normal dupa fiecare botez, sa-i dam un nume. Cu el poarta deja numele de Spatiu, e firesc ca o sa-l rebotezam. De aceea, pana miercuri asteptam propuneri pentru noul nume al butonului, dupa care de miercuri pana duminica vom vota un nume.

Astfel la sfarsitul saptamanii "pacatul urlucesc" va fi alungat din casele noastre, iar noi ne vom putea intoarce la luptele noastre si smuls de unghii.

Astept propunerile voastre. Nu-ti fie rusine. Viitorul tarii sta in parerea ta. Schimbarea numelui este importanta.

P.S.: pana atunci tasta SPACE va purta numele intermediar de ZDÂ.

3 comentarii:

Padre Frappy spunea...

Dupa studii amanuntite facute impreuna cu echipa mea de la Centru Informatic am aflat ca tasta DELETE ... desi mai tacuta si mai ascunsa... lucreaza mana in mana cu tasta space!!Din acest motiv denumierea ei a fost inlocuita cu tasta "Pi".

Fritz spunea...

Eu zic sa abordam problema altfel: sa imprumutam un nume din alta limba, cum ar fi limba lu' Vasile (Adrian Parintele stie care) si sa ii zicem "distantoaca"! :D

PuShA spunea...

azi e joi! incepem votul: avem de ales intre.... space si....... space desi....io zic ca ar trebui totusi sa ii zicem space!!!!