11.02.2008

"L-am vazu' da'....nu mai tin minte:("

Astea sunt singuerele cuvinte care le mai spune martorul nostru!!!

Dar....foaie verde si-un ciorap sa incepem de la cap....

Inca mahmuri dupa cheful de ieri ma duceam agale spre casa cand primesc un SMS! Scot repede telefonul cu gandul ca au aparut noutati legate de URLUCI!! Cand...stupoare...era de la Cosmote...ma anuntau foarte amabil...ca nu mi-am platit factura!!!!!(dar asta e alta poveste) Printre injurile de rasa, neam, raniti, infirmi si nu in ultimul rand smulsi adresate firmei de telefonie se aude iar sunetul polifonic al telefonului (inca nu era taiat). Un agent ne da cea mai buna veste posibila: a reusit sa gaseasca un posibil martor!!!
Am facut repede cu mana unui Taxi si...ne-am dat seama ca bauseram toti banii asa ca a trebuit sa merem pe jos pana la sediul M.I.U.
Ajuns in fatza usii si in timp ce imi trageam sufletu' bag mana in buzunar sa scot cartele de acces dar...surpriza...buzunarul era gol!!!!Atunci mi-am dat seama ca aveam cartele in alt buzunar.Ne-am hotarat sa intram.Intre timp au ajuns si agentii cu martorul nostru.Se vedea ca suferise o trauma puternica.
Cu greu am reusit sa-l bagam in Centru. Nu am inteles nici pana acum de ce cand am plecat era doar o iesire iar acum erau vreo 4 intrari. Si toate se miscau. "Clar...urlucii"...spune Parintele Adrian.Dintr-o data inimile au inceput sa bata mai tare...privirile au devenit mai incruntate...AM NIMERIT INTRAREA!!!!
Pentru a evita orice pericol....de explozie...am hotarat sa perchezitionam martorul. Avea Orbit...de pepene.Dupa ce l-am mancat pe tot ne-am intors la ancheta. Unii din noi au plecat la WC. Doar le-am zis sa nu le amestece.
Martorul se uita intr-un singur loc. Am incercat toate metodele cunoscute si necunoscute, dar nu am reusit sa scoatem nimic de la el. La un moment dat se ridica de pe scaun si intreaba:Lustra aia e luata din CORA??
Au urmat remarci la rudele de gradul 1 din familia sa, stramosii, sarbatorile sfinte dar si smulsii. Martorul incepe sa vorbeasca intr-o limba ciudata. Teapa lui ca acum e 08, aveam traducator "multilimbist".Dupa vreo juma' de ora traducatorul scoate din geamantan limba respectiva, si-o monteaza si incepe sa traduca.
Merg repede spre calculator, unde un agent se juca NFS. Am bagat repede 2 drifturi, le-am dat mucu' la fraieri.
Dupa vreo 3 ore de analizat, fumat si 54% din Most Wanted, ne-am adus aminte de martor. Asta se culcase, da l-am trezit si iar l-am luat la intrebari.Dupa cateva ore de straduinta acestea au fost singurele cuvinte aflate de la martorul nostru: "L-am vazu' da'....nu mai tin minte".Nu-si mai amintea decat momentul in care a inceput sa fuga pana cand l-au gasit agentii nostri.Am reusit sa facem o reconstituire, ajutati de un agent mai curajos.




Am hotarat sa il tinem sub tratament pentru alte observatii.

Tineti aproape!!!!!!! Revenim!!!!!!!

Un comentariu:

Fritz spunea...

Mama lui trebuia interogat ca la carte ! Asa cum faceau si baietii de la Ge.Sta.Po. ! :D Parinte Adrian trebuia ca tu sa ii "mananci" ficatu' sti tu de ce!