08.02.2008

Raport catre Parinti

Dupa cum am promis aseara cand Parintele Adrian a anuntat formarea celulei noastre revin cu un raport mai detaliat al intamplarilor ce ne-au determinat sa ne alaturam cauzei si sa infiintam aceasta celula. Cu toate ca este greu de crezut ca intr-o tara asa dezvoltata si cu servicii secrete atat de bine puse la punct a putut aparea asa ceva , totusi aceste fiinte malefice si-au facut cuib si in mijlocul civilizatiei engleze... Locul a fost ales cu mare grija pentru a fii o pozitie cat mai strategica si greu de deconspirat - Cartierul de Vest al capitalei Regatului Unit... Acest cartier este presarat cu foarte multe nationalitati si de aceea credem ca au ales aceasta regiune... Prin cateva cunostinte am reusit totusi sa aflam ca pana si MI5 au luat la cunostinta de prezenta acestor fiinte malefice in sanul civilizatiei lor... din lipsa de fonduri si datorita slabei tehnologii pe care o detinem nu am reusit inca sa luam legatura cu ei sa le oferim informatiile pe care le detinem... Speram ca in curand sa reusim sa aflam cat mai multe si sa facem un front comun cu autoritatile.
Contactul nostru cu urlucii a fost unul singur si de durata foarte scurta dar cu pagube destul de mari in tabara noastra unde un agent a fost ranit pierzandu-si 2 degete de la o mana... Cu multa lupta si cu antrenamentul agentilor din echipele speciale formate am reusit sa scapam din capcana intinsa de acestia si sa ne retragem in sediul celulei... Aici am facut un raport al pagubelor si am avut grija ca ranitul sa primeasca ingrijirile necesare... Speram ca in curand sa avem noi informatii pentru ca unul din agentii nostri se pare ca a reusit sa stabileasca locatia unui laborator secret de-al monstrilor... Vom revenii cu amanunte imediat ce vom putea... Fratilor... LUPTATI cu mult curaj si indarjire!!! Trebuie sa ne aparam planeta de aceasta specie!!!Aveti grija si sa ne auzim cu bine!!

GOD save THE QUEEN



Un comentariu:

Fritz spunea...

Cred ca pana la urma Urlucii astia au rapit-o si pe Elodia ? :-? Ori este una de-a lor si acum cand se pregateste "mare venire" sau "marea invazie" s-a dat la fund (nu si-a dat-o la fund cum ar citi unii perversi, ai inteles "Parinte Adrian"!) ! :-"