08.02.2008

Buna ziua Bucuresti!Buna ziua Romania!Buna ziua Glob!

Dupa atatea zile de investigatie am aflat lucruri uluitoare despre urluci!
Ma plimbam pe ulitele din San Francisco cautand atenta ceva....orice!Un indiciu care sa imi arate prezenta urlucilor acolo!Seara se lasese si nici urma de urluci asa ca am hotarat sa ma intorc la hotel!Ajung in fata camerei de hotel dezamagita si gandind ca misiunea este un esec si dau sa descui usa cand....aud zgomote ciudate venind din camera!Intru in camera si...STUPOARE!!! Urlucii devastasera camera!Cautau aparatura si incercau sa intrerupa comunicarea mea cu voi!
Avand in vedere ca noi inregistram toate faptele in documente cu care umblam tot timpul la noi nu au putut obtine planul de atac...
Cand m-au vazut au incremenit!De altfel am si surprins reactia unuia,dupa cum ati vazut in filmuletul atasat mai jos de agentul Zoffo!S-a incins o lupta pe cinste!Au dat si ei ...am dat si eu....dar fiind mai multi au reusit sa scape!!
Ranita si obosita cum eram, am ajuns la un centru de ingrijire!In sfarsit puteam sa va scriu ce descoperisem!Dar... eram sabotata !!Computerul parca o luase razna!In camera nu eram decat eu si asistenta centrului cu un nume dragut si dulce..........Ulcica Urlica!!!Era de-a looooorr!!!!
In acel moment am realizat ca urlucii pot lua forma si asemanarea oricaror fiinte!!Nu au o forma standard!
Cand am descoperit-o, printr-un proces de metamorfoza a devenit o bucatica arsa de hartie...

am atasat poza pentru a demonstra inca odata ca totul e real, ca sunt printre noi si ca de asemenea cunosc foarte bine structura unei organizatii!
Pentru a nu da batai de cap departamentului de human resources ea a lasat si demisia...



Acum ma intorc la baza convinsa ca urlucii sunt mult mai periculosi decat credeam si ca mai mult ca oricand trebuie sa fim uniti!

2 comentarii:

Anonim spunea...

ei au dat in tine ?? tu ai dat sa fugi ? sau cum a fost de fapt urluca mika ? cred ca tu esti de-a lor ....

Fritz spunea...

Titlu seamana a Paunescu. Adrian Paunescu. :))