07.02.2008

Raport din punctul "Z"...

Asa cum ati fost anuntati de Adrian Parintele ar fi trebuit sa postez cele intamplate in punctul Z acum 2 seri,dar din pacate pe drumul de intoarcere spre centru am intampinat unele probleme neasteptate .Din acel moment orice legatura cu "centru" a fost intrerupta.In urmatoarele randuri va voi povesti ce s-a intamplat din momentul in care am ajuns in punctul "Z" si tot ce s-a intamplat pana in momentul cand am ajuns la centru.
Asa cum ati fost tinuti la curent de Adrian Parintele la ora 22:34 eram prezenti in punctul Z(eu impreuna cu o echipa special antrenata pentru cazuri de urgenta cum a fost acesta).
Din spusele localnicilor urlucii isi fac aparitia doar noaptea.Din investigatiile facute noi urlucii isi trimit cercetasii(o speci mult inferioara lor).Cand si-au facut aparitia pentru prima oara,am crezut initial ca acestia sunt urlucii,dar dupa mai multe cercetari am descoperit ca ne confruntam cu ceva mult mai grav.
Tindem sa credem ca suntem fata in fata cu o specie mult mai dezvoltata decat am crezut initial,de aceea tre sa ne mobilizam si sa ripostam cu toata puterea in "ziua 0"(22 februrie).Din pacate aceasta zi se apropie cu repeziciune si din acest motiv ma adresez tututror persoanelor care citesc acest mesaj sa se alature noua si sa transmita mai departe mesajul deoarece aceasta problema ne priveste pe toti si din acest motiv trebuie sa ne uinim fortele si sa luptam pentru a invinge.
Din pacate nu am reusit sa vedem un urluc fata in fata.In schimb am dat nas in nas cu un cercetas al lor,acestia au in jur de 1,5m inaltime si sunt creaturi foarte rapide care apar de nicaieri fara nici un fel de zgomot.Impreuna cu echipa mea am reusit sa neutralizam o astfel de creatura.
In momentul in care unul dintre agenti a aprins lumina de la bricheta celelate creaturi care care urmau sa ne atace atace au disparut in intuneric.Dupa cateva momente am observat ca cel omorat de mine disparuse.Ne-am despartit pentru a largi aria de cautare.Cand am ajuns pe malulu Dunarii am observat ca nu numai noi ne confruntam cu o astfel de problema,ci si vecinii nostri bulgari.Probabil mult mai mari decat ale noastre.
In scurt timp ne-am intalnit la locul stabilit pentru a vedea daca unul dintre noi a gasit vre-o proba.Din pacate am avut neplacerea de a afla ca nici unul dintre noi nu a gasit nici o proba si nici creatura care initial am crezut ca am omorat-o.
In acel moment am hotarat sa ne intoarcem la centru pentru a elabora un plan mai bun de actiune.Inainte de a parasi locatia am mai adunat cateva informatii de la localnici in speranta ca vom fii mai bine pregatiti pentru momentul critic.Am comunicat celor de la centru ca ne intoarcem.
Am parasit locatia toti cu gandul la cele intamplate si cum vom elabora un plan de actiune in cel mai scurt timp.Pe drumul de intoarcere am fost atacati de acesti cercetasi.Totul s-a intamplat foarte repede,am oprit intr-o parcare pentru a face schimb cu soferul deoarece acesta nu se simtea foarte bine si in acel moment am fost loviti din intuneric d 4 creaturi extrem de agresive,ne-am mobilizat foarte repedesi am luptat fara incetare pana am reusit sa le alungam.Majoritatea laudelor in aceasta situatie ii sunt adresate agentului Fox Mulder care,datorita abilitatilor lui de a manui sabiile a ranit destul de grav una dintre creaturi,iar celelalte au inceput usor usor sa renunte.Probail aceste creaturi au reusit sa ne ia urma si intr-un fel sa tina pasul cu noi.Destul de inteligente si sunt doar niste cercetasi,acest lucru inseamna ca urlucii sunt mult mai inteligenti,avand in vedere ca pana acum nu am reusit sa ii vedem.
Masina cu care ne deplasam a fost destul de avariata iar statiile si telefoanele prin care tineam legatura cu centrul au fost distruse si din acest motiv nu ne-am intors la timp...
Incercam sa va tinem la curent cu ce se intampla...Alaturati-va noua!!!

De curant am aflat ca s-a infiintat o celula in Londra, celula ce a luat contact cu noi astazi. Conducatorul acestei organizatii poarta numele de the_puniSHER. Intr-adevar si noi vrem sa-i pedepsim pe acesti urluci.

Bine ai venit Punisher in randul M.I.U. Asteptam cu nerabdare sa te vedem la treaba colaborand cat mai mult. Spor la treaba si CURAJ!!!

Un comentariu:

the_puniSHER spunea...

Cu multa munca si efort am reusit in cele din urma sa infiintam si aici o celula...incercam din toate puterile sa stingem acest focar ce a izbucnit in mijlocul omenirii...voi revenii maine cu un raport detaliat asupra intamplarilor de aici din Regatul Unit...
Mult noroc si CURAJ!!!!
GOD save the QUEEN