02.04.2009

Hei hei hei!!! Sa fie veselie!

Ete dragii mosului, vanatori de urluci si alte specimene agitatoare si creatoare de panica, MIU s-a intors. Si nu oricum, s-a intors cu frana de mana.

A fost putin mai greu, din cauza luptelor crancene cu urlucii si bauturile cu 2 de o, unii dintre noi si-au uitat dracu stie pe unde cardurile de acces la Centru, motiv pentru care nu prea am avut acces la acest portal informatic.

Dar am revenit si suntem mai nervosi, mai curajosi, belicosi si mai stiu eu ce fel de osi.

Vreau sa va aduc la cunostiinta ca MIU s-a imbogatit cu inca un departament. Este vorba de Centrul Universitar de Radiotelenciclopedia Vietatilor Extrauterine. Pe scurt C.U.R.V.E.

Despre C.U.R.V.E. veti afla mai multe in zilele ce urmeaza, momentan desfasuram un experiment foarte important ce poate revolutiona viata pe pamant.

Mai multe detalii va vor putea da, pe viitor bineinteles, :

Rector Prof.Univ.Dr.Ing.Av.Jud.Gen.Ltn.Cap.Usb.Mp3.Dvd.Upb.24.Plm. Pulerin Nenea , specializat in raspunsuri la intrebarile ce depasesc un IQ peste medie si laureat al Premiului Pulitzer [da stiu cum suna] in vindecarea sufletelor.

Si

Prorector Prof.Univ.Dr.Ing.Av.Jud.Gen.Ltn.Cap.Usb.Mp3.Dvd.Upb.24.Plm Padre Zoffo celebru autor al lucrarii "Aveti dreptul sa-mi sugeti aratarea indiferent daca va place sau nu ceea ce scriu" cu vanzari in peste 80 de milioane de exemplare si tradus in peste 240 de limbi si enuntant al teoriei evolutionist-sintagmo-ingenioscopico " Am dreptul sa critic si sa jignesc pe absolut oricine … mi-a dat tataie dreptul asta ( nu va convine … vedea-v-as langa el)" teorie ce a facut ca pacea pe pamant sa domneasca de acum inca 1000 de ani.

Pentru mai multe informatii, vizitati site-ul acestei institutii. Intre noi, prietenii, denumim aceasta institutie Universitatea D.P. Inscrieri se fac la secretariatul facultatii, dupa ce, in prealabil a fost achitata taxa, in natura.

Mai multe detalii AICI.

Niciun comentariu: