04.02.2008

Raport zilnic...Ziua 1





Defapt noaptea. Noaptea alba. Alba pentru ca desi a fost mai intuneric ca niciodata multi dintre agentii nostri operationali nu au dormit deloc.

Dar sa explic.

Am hotarat sa punem pe picioare Miscarea Impotriva Urlucilor [de aici M.I.U.]. Zis si facut. Si cum sa promovezi mai bine un proiect in era digitala daca nu cu ajutorul internetului. Si uite asa ma pun pe treaba, dar cand munca noastra incepea sa capete contur, ce sa vezi. Pana de curent.

Normal ca am presupus ca ar fi coincidenta. Crezand ca este din vina panoului de sigurante, ma indrept catre acesta la lumina telefonului [fiind singura sursa de lumina la dispozitie]. Dar nu mica mi-a fost surprinderea cand deodata am impresia ca imi trece ceva in mare viteza pe la picioare. Atunci mi-a fost clar. Urlucii au aflat de existenta uneia din casele conspirative si incercau din rasputeri sabotarea acestei miscari.

Atunci am luat legatura cu ceilalti agenti si le-am adus la cunostiinta situatia in care ma aflu. Iarasi am fost luat prin surprindere cand aflu ca si centrul informatic [sub comanda bravului Frappy] era supus de asemenea altui atac. Informatic de aceasta data.

Brusc situatia devenea critica. Invadatorii aflase-ra de unele din locatiile noastre. Nu era momentul sa ne panicam. Astfel echipa de tehnicieni ce luase importanta decizie de a ni se alatura a fost solicitata. Baietii au facut o treaba extraordinara [ocazie cu care ii felicit si din nou] si iarasi deveneam operationali.

Dar nu mica mi-a fost surprinderea cand am constatat ca site-ul la care lucrasem ceva timp fusese sters. Cum nu era prima piedica era si normal ca nu aveam sa ne oprim aici.

Si iata-ne ajunsi la lumina. Presupunem ca asta a fost un avertisment din partea urlucilor. Un mic val pe care l-am respins cu putere si curaj.

Dar vor veni si altele. Asta e sigur. Zilele astea centrul informatic al bravulu Frappy va fi modernizat. Vom reveni cu detalii.

Tocmai au sosit vesti cum ca si Parintele Florian este victima unui atac cibernetic. Bestiile nu se potolesc. Vor plati scump pentru asta.

Inca nu primim nici o veste din Zimnicea. Speram ca totul sa fie bine.

Dovezi ale greutatilor intampinate:

Incercarea de instriere pentru monitorizarea traficului:
[click pentru a mari]

CURAJ!!!!!!!!!

4 comentarii:

puppy spunea...

HMT ziminicea rap......situatia devine ingrijoratoare...urlucii invadeaza orasul...dar suntem pregatiti pt a lupta impotriva urlucilor!!!

Anonim spunea...

Rezistati ajutoarele sunt p drum!!!!

Anonim spunea...

Numai o minune ne poate salva....Doamne ajuta!!!

mitzura spunea...

Eso no es posible! Estoy El Magico Zoffo y unos nuevos ataques de estas creaturas an empiezado en Madrid. Urlucii queren ahora aegar en Ciudad de Los Angeles ,el citio donde tengo el nuevo centro de control.Necesito ayudo urgente.Padre frappy Yo confio en ti.